sâmbătă, 4 septembrie 2010

Zoo

Time for some monkey business!

http://www.dyreparken.no/om-oss/Spraak/Kristiansand-Zoo-and-Amusement-Park/
















Fusei miercuri la zoo...cică cea mai mare din Norvegia(46 hectare)...Nu mi s-a părut chiar aşa mare, fiindcă nu am vizitat-o pe toată şi nici nu a avut atât de multe specii cum mă aşteptam.
Daaar am vazut girafe! Unul din visele mele: să văd o girafă bând apă s-a îndeplinit! Sunt aşa amuzante înălţimile sale cu botiiiicul în apa :))
Panda roşu! Spider monkeys! Lemuri şi un leneş taaare...leneş. O haită de lupi care patrula "cuşca" lor imensă! În secţia Africa leii s-au ospătat sub privirile noastre.




Un cangur albinos!








Am fost apoi la parcul acvatic din interiorul grădinii zoologice. Multe tunele, dar pustiu afară. Prea răcoare chiar şi pentru norvegieni. M-am dat şi eu într-un tunel neegru şi nu mi-a placut deloc! Beznă, viteză, apă în faţă şi urechi...o rază de lumină, capătul tunelului...phuuuuu am alunecat afară pe spate în apa călâie. Brrrr phiii nu mai fac aşa ceva! :))

În concluzie frumoasă ziua de miercuri...de la 10 la 17 la zoo...


A new Norwegian thing could beee: reciclarea
Pentru că au pungi speciale pentru resturile alimentare, tomberoane speciale pentru plastic şi hârtie şi îţi dau bani dacă duci înpoi sticlele - o coroană, dar se strâng mărunţii şi-ţi poţi lua o pâine sau o bere...că sunt la acelaşi preţ - 20 nok :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

http://www.youtube.com/watch?v=ebqdwQzmSHM http://www.youtube.com/watch?v=AkJf0md1kG8