miercuri, 18 august 2010

17.08.2010

Trec repede la ziua de marţi pentru că vreau să-mi intru în ritmul de zi cu zi.

Am găsit 50 de coroane pe jos!

Asta pentru că mi-am pierdut umbrela! :)) M-am zis că o să-i păstrez până în ultima zi, iar atunci să cumpăr un cadou părinţilor sau cuiva deosebit...mai văd până atunci.
Concert rock! Mult mai bine ca ieri...au şi melodii în engleză. A plouat şi o mare de pelerine albe şi-a întins măinile spre scena.



Mi-am luat cardul de student! Pot să scot copii xerox, să printez sau să scanez cu el fiindcă are 50 de coroane pe el.
OK...explicaţie!
1 nok (coroană norvegiană) = 0,53 ron
1 nok = 0,13 euro
80 nok = 10 euro
Iar eu am cheltuit...min. 100 nok pe zi....
Chiria e 2600 nok, peste 300 euro.
Internetul 100 nok.

Acum să vedeţi cum arata camera mea :D







Today’s Norwegian thing iiis: norvegienii au nevoie de spaaaţiu
Pentru că şi deoarece: norvegienii te împing şi te cotuie (nu numai la concerte) şi nu îşi cer scuze...ruuuşine!
Ştiu că se întâmplă peste tot asta...dar aşa văd cu unii oameni nu sunt oameni în Norvegia :P

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

http://www.youtube.com/watch?v=ebqdwQzmSHM http://www.youtube.com/watch?v=AkJf0md1kG8