joi, 26 august 2010

şi aşa...


Am început On the Road de Kerouac. Asta mi-a amintit că trebuie să mai scriu ceva şi eu...pentru mine...iar aici pentru voi.

zilele trecute...

Am vizitat lacuri, am mancat fragi şi mure. Am urcat pe un vapor, m-am legănat patru ore printre insuliţe, stânci şi porturi cu sirene din porţelan ieşind din pereţii caselor. A început să-mi placă senzaţia când în sfârşit au tăcut toţi studenţii, când auzeam doar valurile, pescăruşii şi în mintea mea bolero :)

Am băut ceai negru înfăşurată într-o patură roşie după ce am văzut Othello interpretat de actori nomazi, dar profesionişti.


M-am plimbat cu o domişoară nonconformistă din Austria, Kerstin, prin centrul oraşului, am mâncat bomboane cu rom şi mi-a povestit cum s-a îndragostit de iubitul ei, iubit care e şi el aici cu ea. Atunci m-am gândit că poate fi un colţişor romantic: peisajul, ceaiul şi teatrul...
-Indianco...ce bafta ai avut cu Dan, şi el cu tine!-

Am fost la cinema. Filmul - Inception. Final deschis...ce atâtea întrebari?

Am fost prezentă la cursuri pentru că îmi plac, nu pentru că trebuie! Pentru că profii îşi fac meseria cu pasiune, nu dictează, cu recită din propriile cărţi pe care te pun să le cumperi şi sunt de doi bani. Pentru că profii sunt apropiaţi de studenţi şi chiar dacă au mai bine de 20 de ani vechime încă sunt amuzanţi, zâmbesc şi vorbesc în "slang" = argou. ex.: it's a bummer, the duke was a top dog, silly twat...şi sunt doar de la British studies, ar trebui să auziţi limbajul de la Beat culture :))

Am observat că aici lumea zâmbeşte pe stradă. Că bătrânii îşi împing bicicletele cu spor la deal, şi uită de frâne la vale. Că toţi stiu engleza. Că se organizează forşpil(nu vă gândiţi la prostii), e doar o petrecere înainte de petrecere în casa cuiva. Asta pentru că e scump să bei în pub, deci e sănătos pentru buzunar...
să fie o...Norwegian thing? hmm...

Am...încheiat pe seara asta! God natt!søte drømmer!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

http://www.youtube.com/watch?v=ebqdwQzmSHM http://www.youtube.com/watch?v=AkJf0md1kG8