duminică, 22 august 2010

3 cursuri = 30 credite

După cum am mai spuuus...am trei cursuri; fiecare are 10 credite.

Două sunt predate de acelaşi profesor: British Studies şi The dramatic genre in a changing world.
Un nenea tare fain căruia îi place să divagheze, să facă glume pe seama britanicilor (el e scoţian)să râdă scurt şi horcăit. E lector de mai bine de 25 de ani şi am aflat de la o veche studentă că e cel mai bun de la secţia de engleză!
Am o groază de citit, teatru, romane, poezii, critică. Abia aştept! :D

Beat culture - literature and art despre care v-am mai spus are şi el o asistentă drăguţă, pasionată de ceea ce face şi cu o engleză brici.
Vineri am făcut un tur al Universităţii care...am uitat să vă spun este un muzeu!Conţine colecţia de artă americană - beat culture a doua ca mărime din lume. Toţi pereţii sunt plini de picturi şi colaje. Statuete şi scupturi din cuie ruginite, cutii şi bucăţi murdare de lemn sunt prezente în multe încăperi. Beat - batut de soartă...aşa considerau membrii acestul curent artistic undergound ce şi-a luat avânt în anii 50 ca urmare a războiului, ca urmare a transformării americanilor în marionete pudice şi materialiste. Oamenii aştia, un fel de precursori ai hipioţilor, alcoolici, drogaţi şi scrântiţi erau posedaţi de un 'carpe diem' care le permitea să 'atace pânza-lemnul sau cuiul' (citez profa) şi să-şi verse emoţiile dintr-o zvâcnire violentă sau plăpândă a pensulei sau daltei sau a lipiciului.

Pânze negre cu proeminenţe de vopsea...smoala.
Vopsele în culori tari. Cuie înfipte în lemn, ruginite, contorsionate. Interesant!
De citit - 'On the road', 'Howl', 'Naked Lunch'



Ploua cu soare şi curcubeul dublu îmi spune că va reveni căldura şi şansa de a înota în Marea Nordului!

Acum fug să mă plimb cu un vapor...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

http://www.youtube.com/watch?v=ebqdwQzmSHM http://www.youtube.com/watch?v=AkJf0md1kG8